Trendvision

Nationale trendvision awards.


Trendvision

Elk jaar organiseert Wella de nationale trendvision awards. Dit evenement is 1 van de grootste op zijn gebied in dit land, en de finalisten gaan door naar de internationale ITVA. Tijdens deze competitie kunnen getalenteerde haarstylisten hun vaardigheden meten met de beste stylisten en kleurspecialisten van nu. Er zijn twee categorie├źn Young Talent en Color Vision. Waarbij het de bedoeling is dat je een creatie maakt die het publiek en kappers inspireert, en vooruitstrevend inspeelt op de wella trends. Dit moet een totaalconcept zijn dus haar, styling en visagie.

Joukje wist haar, nog voor ze met dit wereldleidende merk werkte, gelijk te plaatsen bij de beste 7 van Nederland in de categorie Color Vision. Joukje: ”Voor mij was dit een groot avontuur. Nog nooit met een tube verf van Wella gewerkt, en toch gelijk bij de finalisten. Het voelde als een eerbetoon dat de idee├źn die ik heb en de creaties die ik maak, op landelijk niveau bij de top mag horen. Je leert jezelf als haarstylist nog beter kennen, en ik zou het dan ook elke creatieve kapper aanraden om hier aan mee te doen.”

KMS California

Het uit Amerika afkomstige merk kenmerkt zich als streetstyle: stoer, sexy en stijlvol. Dit merk doet echt wat het belooft en is elke euro meer dan waard. Ze geeft zelfs een niet goed geld terug garantie. Natuurlijk is het essentieel dat je haarstylist je goed adviseert. Hier is veel kennis voor nodig. KMS California ondersteunt hier fantastisch in. Met grote shows in binnen en buitenland maakt dit merk de vertaalslag naar salons en zijn haarstylistes.